This blog has some movie news, links, celebrities, set photos, premieres, red carpet pics...... The main sources are listed at the links on the left.



This blog is only unofficial, non-profit fan page, not published ads, just for sharing photos, news, links about celebrities and movies for fans and has no official affiliation with celebrities and movies themselves.



If you see the ads, due to mistakenly cut and paste, Please let me know! I fix it...

________________________________



Bu blogda film haberleri, ünlüler, set fotoğrafları, film galaları, etkinlikler, kırmızı halı haberleri, bağlantılar ve fotoğraflar yer almaktadır. Başlıca kaynaklar liste halinde soldaki bağlantılar kısmında belirtilmiştir.



Ayrıca bu blog resmi olmayan bir hayran bloğudur, herhangi bir kar amacı gütmez, bu yüzden reklam yayımlanmaz ve blogda adı geçen kişilerle herhangi bir resmi bağı yoktur, tek amacı bağlantı, fotoğraf ve film haberleri paylaşımıdır.



Eğer reklam görürseniz kes-yapıştır yüzünden yanlışlıkla olmuştur, lütfen beni bilgilendirin! Düzeltebileyim ...

______________________________________

Daha fazla bilgi ve büyük boy fotoğraflar için bağlantıları tıklayınız.

_____________________________________



For more information, clips, trailers and large photos;

you can click on the links.





1 Şubat 2012 Çarşamba

*Beyaz Show'da bu hafta konukları **Yalan Dünya 4. bölüm özeti ve fragmanı yayınlandı! ***Yalan Dünya Dizisine Yeni Transferler Yapılacak ****" Böyle Bir Şey Var mı " programına konuk olan Beyazıt Öztürk, samimi açıklamalarda bulundu

"Beyaz Show" bu gece yine şahane!

03 Şubat Cuma 22:45
Kanal D’nin, sunuculuğunu Beyazıt Öztürk’ün yaptığı sevilen talk- show programı “Beyaz Show”a bu hafta; “Berlin Kaplanı” filminin başrol oyuncuları; Ata Demirer, Necati Bilgiç, Tarık Ünlüoğlu, Özlem Türkad ve Ayhan Özçelik, müzik dünyasının güçlü yorumcularından Nev,  şarkılarıyla dünya diskolarını sallayan, Pittbull’un vokalisti Nayer ile genel sanat yönetmenliğini Mustafa Erdoğan’ın yaptığı, ünlü dans topluluğu Anadolu Ateşinin Minik Kıvılcımları konuk olacak. Sohbeti, eğlencesi, birbirinden komik vtr’leri, esprisi ve canlı yayın sürprizleriyle Beyaz Show bu gece de yine şahane! Sakın kaçırmayın! http://www.kanald.com.tr/beyazshow/Ozetler/


Deniz ile Servet Hanım arasında gerginlik var!

Cuma 20:00
Deniz ve Servet Hanım arasındaki gerginlik büyük tartışmaya döner. Terasın pisliğinden şikayet eden Servet Hanım, çamaşır suyuyla her tarafı temizlemeye karar verir. Selahattin’i terk eden Tülay, Gülistan’a her şeyi anlatıp, helallik istemeye gider.  Selahattin ise paçasını kurtarmak için Tülay’a çok istediği marka bir çanta almaya karar verir ama bir türlü para bulamaz. Sonunda ucuza aldığı taklidini, orijinal diye Tülay’a yutturur. Fakat Tülay’ın gerçeği öğrenmesi çok uzun sürmez. Açılay, on yıldır üzerinde çalıştığı bir senaryoyu Zeki Demirkubuz’a okutmak niyetindedir. Deniz, Emir ve Bora’ya zorla senaryoyu okutmaya çalışır. Fakat tek kopya olan senaryonun başı bir türlü dertten kurtulmaz. Fazla ileri gittiğini düşünen Deniz, ateşkes yapmak için Kocabaşlar’a kek yapıp götürür. Ancak keki yiyen herkesin hastalanması Deniz’i bir numaralı şüpheli haline getirir. Deniz, Servet Hanım’lar tarafından komplo ile suçlanır. Rıza ise büyük çıkmazdadır. Deniz’e yaklaşmaya çalışır ama bunu bir türlü başarmaz. Üstelik Deniz’in Çağtay’ın evine akşam yemeğine gideceğini de öğrenir ve keyfi iyice  kaçar. Ev halkı, çamaşır suyuna bağımlı olduğunu bildikleri Servet Hanım’a yasak getirir. Fakat, herkesten gizli gizli çamaşır suyu ile temizlik yapmaya devam eden Servet Hanım, hem kendini hem de ev halkının sağlığını tehlikeye atar. Çağtay’ın evine sonunda yemeğe giden Deniz’i ise büyük bir sürpriz beklemektedir.
http://www.kanald.com.tr/yalandunya/Ozetler/Bolumler/04.aspx

4. bölüm fragmanı için;
http://webtv.kanald.com.tr/Detail.aspx?Id=11630

ve ya
http://www2.dizifilm.com/video/detay.asp?kat=209624




http://fotogaleri.dizifilm.com/haber/1952/1/Magazin


Kamera arkasından güldüren görüntüler (4)
http://www.yalandunyatv.com/yalan-dunya-videolari/kamera-arkasindan-gulduren-goruntuler-4.html



Yalan Dünya Dizisine Yeni Transferler Yapılacak
Milliyet Cadde yazarı Sina Koloğlu Yalan Dünya’yla ilgili yazısında şunları yazdı: ” … kardeşim sen bizi güldürüyor musun? Aynı durum “Avrupa Yakası” için de olmuştu. Şöyle bir iddia var; dizide roller oturur, bize kendini sevdirir. Umarım öyle olur. Şimdilik seneye bu zaman konuşuruz demeyi tercih ediyorum.

Bir noktayı da belirteyim; yeni transferler yapılacak. Bazı karakterler gönderilecek. Demedi demeyin. Kimler mi? Eh onu da siz tahmin edin.”
http://www.yalandunyadizisi.net/yalan-dunya-dizisine-yeni-transferler-yapilacak



Yalan Dünya kamera arkası video izle
Yalan Dünya kamera arkası video izle

Yalan Dünya çok özel kamera arkası götünleri (5)

Yalan Dünya’dan çok özel kamera arkası görüntüleri.Yalan Dünya 3. Bölüm özel kamera arkası görüntüleri sizlerle….
Türkiye’nin merakla beklediği yıldız oyuncu kadrosu ve güçlü senaryosuyla Kanal D ekranlarında izleyicisiyle buluşan Yalan Dünya’nın kamera arkası görünrtüleri çok ilgi görüyor.
Yalan Dünya dizisinin kamera arkası görüntüleri izlenme rekoru kırıyor…
İzlemek için Tıklayın
http://www.yalandunyatv.com/yalan-dunya-videolari/yalan-dunya-kamera-arkasi-video-izle.html


Açılay uykuda
Nevrotik tavırlarıyla dikkat çeken Açılay’ın uykusundaki hali de bir hayli garip… İşte o anlar!
İzlemek için Tıklayın
http://www.yalandunyatv.com/yalan-dunya-videolari/acilay-videolari/acilay-uykuda.html


Ben Okan gibi riske giremem
31 Ocak 2012

" Böyle Bir Şey Var mı " programına konuk olan Beyazıt Öztürk, samimi açıklamalarda bulundu
İşte Beyaz’ın ilginç açıklamaları:

ARTIK GECE DIŞARI ÇIKMAK ZEVK VERMİYOR

“Bir buçuk yıldır dışarıya çıkmıyorum. Her sabah 9’da kalkıp spor yapıyorum. Zamanımın çoğu evde geçiyor. Dışarı çıksam bile bir an önce eve gelmek istiyorum. Gittiğim tek yer var o da Anadolu yakasında bir balıkçı. Onun dışında dışarıda olmayı sevmiyorum. Çünkü nerede ne zaman ne olacağını o kadar iyi biliyorum ki. Eğlence zevk vermiyor. Spor yaparak kilo verdim. Biraz daha zayıflamayı düşünüyorum.”

GÜLSE İLE BATMAK DA GÜZEL

Her yıl Beyaz Şov’un yanında bir şey yapıyorum. Kimi zaman albüm yaptım, kimi zaman film kimi zaman da bir başka program. Bu yıl da albüm yapmak istedim, tam hazırlanırken Gülse Birsel’den teklif geldi. Gülse olduğu için de reddetmedim. Gülse ile olup batmak bile güzel. Senaryo beni heyecanlandırdı. Dizinin Cuma günü yani Beyaz Şov’dan önce olması tesadüf. Ve işin ilginci Cihangir kültürünü bilmiyorum. Bu dizi sayesinde sık sık Gülse’nin ofisine gittim. Onun ofisi Cihangir’de. Hiç ara sokaklarda kafeler olduğunu bilmiyordum. Hoşuma gitti.”

“AĞABEYİMDEN ÇOK ÇEKİNİRİM

Sevgilim yok. Evlenmek çok istiyorum. Umarım hayırlısı olur. Hayatımda birisi olsa bunu söylerim. Biliyorsunuz saklamam. Benim annem öyle ilişkime falan karışmaz. Benim mutlu olduğumu görünce çok sevinir. Ağabeyimden babamdan çekindiğim kadar çekiniyorum. Ağabeyim çok enteresan bir adamdır. Çok okur çok araştırır ve bir disiplini vardır. Babam öldüğünden sonra ben onu babamın yerine koydum. O ne söylerse ben yaparım. Böyle büyüdüm. Mesela motosiklete binmemi hiç istemezdi, uzun süre motor alamadım. Şimdi bir Vespa aldım ama yine de çok dikkatliyim.”

OKAN GİBİ RİSKE GİRMEM

Ben Okan gibi radikal bir karar almam. Riskleri sevmem. Ama risk almamakta bir risktir hayatta. Bunu da unutmamak gerek. Okan’ın mutluluğu benim mutluluğumdur. Okan Kanal D’den ayrılınca bu benim işime yaradı mı? Vallahi ben her şeye at gözlüğü ile bakarım. Kim ne yapmış, ne etmiş ilgilenmem ekibime de ilgilenmemesini söylerim. Çünkü etkilenmek istemem. O yüzden Okan’ın kanaldan ayrılmasına da hiç bu gözle bakmadım.”

ARTIK ŞOV YAPMAK ÇOK ZOR

“Yeni bir Talk-Show’cunun çıkmaması tabii ki iyi bir şey değil. Yeni birisi çıkarsa, başarılı olursa bu bizim işimize, konuk bulmamıza ve paramıza da yansıyacak. Ben çok istiyorum. Rekabet çok iyi ve kızıştırıcı bir şeydir. Artık konuk bulmak çok zor. Bu iş eskiden çok daha kolaydı. Yaptığımız iş giderek zorlaşıyor. Ya da bir konuk alıyorsun, rahat değiller. Bir şey çal diyorsun panikliyor. Rahat olmak gerek aslında olamıyorlar. Tarkan’ın hiçbir yere çıkmamasını da çok iyi anlıyorum. O sahne ışıkları arasında bambaşka görünüyor. Bir yayına çıkarak bu büyüyü bozmak istememesi çok normal. Artık onu anlıyorum dolayısıyla çıkmak istemeyen konuklara da kızmıyorum.”

http://www.hurriyet.com.tr/magazin/televizyon/19804749.asp


.................................................................................



Ünlü şovmen Beyaz'dan samimi açıklamalar

Ünlü şovmen Beyazıt Öztürk artık evlenmek istediğini söyledi.Yalan Dünya dizisindeki Rıza rolüyle büyük beğeni toplayan ünlü şovmen Beyazıt Öztürk artık evlenmek istediğini söyledi.

TV8 ekranlarında yayınlanan Böyle Bir Şey Var Mı? programına konuk olan yakışıklı şovmen Beyazıt Öztürk, canlı yayında samimi açıklamalarda bulundu.

Dışarı çıkınca bir an önce eve gitmek istediğini ifade eden Bayaz, "Biraz yaşla ilgili bu. Çünkü dışarıdaki eğlence yaşı küçülüyor. Hayatında yemek kültürü nasıl oturuyorsa, eğlence kültürü de öyle yerine oturmaya başlıyor. Eşimin dostlarımın evime gelip, birlikte oturmaya bayılıyorum" diye konuştu.
"HAYATIMDA BİRİ YOK"Evlenmeyi çok istediğini belirten yakışıklı şovmen, "Ama hayırlısı olsun. Hayatımda şu an biri yok. Olursa da gizli saklı bir şey olmaz, o durumdan çıktık" dedi.

"HER ZAMAN YETMEK İSTERİM"

Twitter ve Facebook kullanmadığını vurgulayan Beyaz, "Kullanılması gerektiğine inanıyorum ama şundan çok çekiniyorum; takipçilerin oluyor, onlar sana bir şey yazıyor., cevap vermen lazım ama hepsine veremiyorsun, vermediğin zaman da sevgileri tersine dönüyor. Ben her zaman yetmek isterim. Eve gelen mektupları da cevaplandırmaya çalışıyorum. Her Beyaz SHOW bittiğinde mutlaka gelen seyircilere bir saatimi ayırır, fotoğraf çektiririm. Şimdi Twitter ve Facebook’tan yazıldığından cevap veremezsem kafam orada kalıyor" şeklinde konuştu.

http://www.stargazete.com/magazin/unlu-sovmen-beyaz-dan-samimi-aciklamalar-haber-420407.htm


....................
Beyazıt Öztürk... "OKAN GİBİ RİSKE GİREMEM!" Riskleri sevmem. Ama risk almamakta bir risktir hayatta.
http://www.magazinkolik.com/Magazin/22698/Beyazit-Ozturk-OKAN-GIBI-RISKE
.........
http://www.aksam.com.tr/gulse-birsel-ile-batmak-bile-guzel--95776h.html

most viewed this week

Blog Arşivi

Celebrity Look Alikes

CELEBRITY BABIES

BEYAZIT ÖZTÜRK FAN BLOG

BEYAZ SHOW FAN BLOG