This blog has some movie news, links, celebrities, set photos, premieres, red carpet pics...... The main sources are listed at the links on the left.



This blog is only unofficial, non-profit fan page, not published ads, just for sharing photos, news, links about celebrities and movies for fans and has no official affiliation with celebrities and movies themselves.



If you see the ads, due to mistakenly cut and paste, Please let me know! I fix it...

________________________________



Bu blogda film haberleri, ünlüler, set fotoğrafları, film galaları, etkinlikler, kırmızı halı haberleri, bağlantılar ve fotoğraflar yer almaktadır. Başlıca kaynaklar liste halinde soldaki bağlantılar kısmında belirtilmiştir.



Ayrıca bu blog resmi olmayan bir hayran bloğudur, herhangi bir kar amacı gütmez, bu yüzden reklam yayımlanmaz ve blogda adı geçen kişilerle herhangi bir resmi bağı yoktur, tek amacı bağlantı, fotoğraf ve film haberleri paylaşımıdır.



Eğer reklam görürseniz kes-yapıştır yüzünden yanlışlıkla olmuştur, lütfen beni bilgilendirin! Düzeltebileyim ...

______________________________________

Daha fazla bilgi ve büyük boy fotoğraflar için bağlantıları tıklayınız.

_____________________________________



For more information, clips, trailers and large photos;

you can click on the links.





20 Ocak 2012 Cuma

*Yalan Dünya'nın Nurhayat'ı Gupse Özay'ın röportajı; *Megan Fox Beyaz Show'da 20 Ocak Cuma 22:45

Yalan Dünya'nın Nurhayat'ı Gupse Özay'ın röportajı;

Gülse’nin son keşfi
Röportaj: Gülbahar KARAKUŞ
20 Ocak 2012

“Avrupa Yakası” ile sektöre yeni şöhretler kazandıran Gülse Birsel, “Yalan Dünya” için de boş durmadı. Birsel’in son keşfi Gupse Özay, Kanal D’nin yeni sezon bombası ile oyunculuk kariyerinin startını verdi. Dizide Nurhayat karakterini canlandıran ve performansıyla daha ilk bölümde dikkatleri üzerine çeken Özay, “Gülse Hanım’ın hayrandıydım. Hatta onun bir gazete röportajı dört senedir odamın duvarına asılı” diyor.

Ege Üniversitesi Sinema Televizyon Bölümü’nden mezun olmuş, sonra bir süre reklam yazarlığı yapmışsınız. Peki oyunculuk sevdası ne zaman başladı?
- Evet, dört sene reklam yazarlığı yaptım. Ama onun öncesinde dizi setlerinde de çalıştım. Aslında yapmadığım iş kalmadı diyebilirim. “Ne yapayım?” diye düşünme halindeydim devamlı. Reklam yazarlığına devam ederken komediye meyilli olduğumu fark edip “Neden televizyona da bir şeyler yazmıyorum” dedim. Kendim yazarsam, ileride kimse bana rol vermese bile ben kendime rol veririm gibi bir düşüncem vardı.

  Oyunculuk önceden aklınızın bir köşesine yerleşmiş yani...  
- Evet, oyunculuğun pek de uzağında değildim. şahika Tekand’ın Stüdyo Oyuncuları’na gitmiştim bir dönem.

BEYAZ SHOW İÇİN DE İLK KURŞUNU O ATTI

* Gülse Hanım sizi nasıl keşfetti peki?

- Psikolog Serisi adlı bir skeç grubumuz vardı. Oyun videolarımızı internete koymuştuk. Gülse Hanım o videoları görmüş ve seçmelere çağrılmamı istemiş. Ben de kendisinin çok büyük hayranıyım. Bir rol model belirlersiniz ya, Gülse Hanım da benim rol modelimdi. Bir de evrene mesaj göndereyim diye onun bir gazete röportajını duvarıma asmıştım. Dört senedir o röportaj asılı odamda. O yüzden, seçmelere çağrıldığımda, bu iş olmasa bile onunla tanışırım diye gittim. Karakteri verdiler. Ezber yapılması gerektiğini bilmiyordum, doğaçlama yaptım. Sanırım doğaçlamada pırıltılar gördü, “bu kız bu işin altından kalkar” dedi, kabul etti.

* Bu skeçler “Oldu Teşekkürler” adıyla “Beyaz Show”da yayınlanıyor artık değil mi?
- Evet, psikolog serisini “Oldu Teşekkürler” olarak “Beyaz Show”a adapte ettik. Gülse Hanım benim videomu Beyazıt Bey’e (Öztürk) gönderiyor, böyle bir kızla görüşüyoruz diye. O da bu işi beğenip bizi çağırıyor. Yani orada da ilk kurşunu atan Gülse Birsel oldu.

ROLÜ ALMAYI HİÇ BEKLEMİYORDUM

* Siz kendinize güveniyor muydunuz; ben rolü alırım diyor muydunuz?

- Açıkçası kendime güvenmiyordum. Muhteşem oyuncular var ekipte sonuçta... Onları düşününce çok korktum.

* İlk bölümün sonunda sosyal medyada size övgüler yağdırdılar. Bu başarıyı bekliyor muydunuz?
- Hayır, onu da beklemiyordum.

* Neden?
- Çünkü çok kısa bir sahnem vardı.

* Seyirci sizi neden bu kadar sevmiş olabilir? Bir fikriniz var mı?
- Belki de doğal olmamı sevmişlerdir. Çünkü işin matematiğini bilmiyorum ve içimden geldiği gibi oynuyorum. Bir de no name oyuncuları çok seviyor Türkiye. Yeni kahraman edinip sahiplenmeyi seviyorlar. ınşallah böyle devam eder. Çok da havaya girmiyorum, korkuyorum.

İLK SAHNEDE ELLERİM TİTRİYORDU

* Nurhayat, hamarat bir ev kızı. Sizin eliniz ev işlerine yatkın mıdır?

- Hayır. Hem de hiç... Evim her zaman dağınıktır. Saçımın, makyajımın da alakası yok Nurhayat’la.

* Sizden bu kadar farklı bir karakteri nasıl böyle kolayca yaratabildiniz o halde?
- Gözlem yapmayı çok seviyorum, böyle kadınları da çok incelemişim ki Nurhayat içimden çıkıverdi. Nurhayat’ı sevdim de ama... Evlilik merakı olan, daha evlenmeden çocuğunun sünnetini düşünen bir kadın. Hoşuma gidiyor onu canlandırmak.

* Senaryoyu okuduğunuzda, Nurhayat hakkında ilk ne düşündünüz?
- Valla, ilk okuduğumda kendim de güldüm ona... Çoğu annenin gelin adayı olarak bayılacağı, titiz, hamarat bir kız denince aklıma hemen danteller, kuyumcu dükkanının camına yapışan kadınlar geldi. Ben bu tipi coştururum dedim.

* İlk oyunculuk deneyiminizde sette zorlandınız mı?
- İlk sahnede ellerimin titremesini nasıl saklarım diye düşündüm. Ama herkes o kadar destek oldu ki, zorluk çekmedim. Zaten yönetmenimiz de çok iyi, aksi yönetmenlere hiç benzemiyor. Çok keyifli bir set. Bir de neredeyse herkes benim gibi ızmirli... Mutluyum...
İNSANIN KENDİNE GÜLMESİ GÜZEL BİR ŞEYMİŞ

* İlk bölümü ekipçe izlediniz. Ekranda kendinizi nasıl buldunuz?

- Heyecandan pek algılayamamışım orada aslında... Eve dönünce tekrar izledim, güldüm. ınsanın kendisine gülmesi güzel bir şeymiş... “Aaa, deliye bak!” diye diye güldüm.
NURHAYAT’A BENZEMEM KAÇINILMAZ

* Nurhayat fazlasıyla dominant bir karakter. Sizi de etkisi altına almasın yavaş yavaş...

- Çok enteresandır, normal hayatta da onun gibi konuşmaya başladım aslında. Arkadaşlarım “yapma, lütfen” diyor. Mesela normalde tatlıyla hiç aram yoktur, geçtiğimiz gün bir pastaneden poğaça alırken un kurabiyelerini gördüm ve “Bunu nasıl yaptınız?” diye sorarken buldum kendimi! Galiba etkilenmem kaçınılmaz.
http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/19724581.asp




Yalan Dünya

Cuma 20:00
Özellikle de Deniz’in evin tek oğlu Rıza ile arasında git gide artan samimiyeti, evin hanımları; Servet ve Gülistan’ı atağa geçiriyor.

İstanbul’a oyunculuk yapmaya gelen Deniz, kardeşi, sette tanıştığı Açılay ve onlara sonradan katılan genç kızların yeni sevgilisi, televizyon yıldızı Emir, bir takım yanlış anlaşılmalar sonucu Cihangir’de Antakyalı inşaat işi ile uğraşan Kocabaş Ailesi’nin yan dairelerini tutmuş ve onlara komşu olmuşlardır. Ancak bu durum her iki taraf içinde zordur. Kocabaş Ailesi, laubali buldukları oyuncu tayfası ile pek samimi olmak istemezlerken, Deniz ve arkadaşları da onları alaturka bulmaktadırlar. Ancak her iki dairenin de balkonu aynı ortak terasa açıldığı için, iki tarafın da birbirlerini görmezden gelmesi güçtür. Evin tek oğlu Rıza’nın Deniz’e, Deniz’in de ona olan ilgisi gözlerinden kaçmayan Servet Hanım ve Gülistan ise bu durumdan özellikle rahatsızdır. Rıza’yı sözlüsü Nurhayat ile barıştırıp bir an önce nişan kıymak üzere harekete geçerler. Arkasından çevrilen işlerden bir haber olan Rıza ise Deniz’in yeni evi için sipariş verdiği dolabı ona jest olarak hediye etme kararı verir. Ancak evdekilerden gizli dolabı Deniz’in evine yerleştirmek hiç de kolay değildir. Üstelik, Servet ve Gülistan şüphelendikleri ikiliyi göz hapsine almışken.

Bu arada gizli ihtirasları olan yan evin esrarengiz torunu Orçun, ani baskınları ile hem Deniz’i hem de Açılay’ı bezdirir. Açılay yeni rolü için araştırma yaparken çapkın damat Selahattin’in sevgilisi Tülay ile kanka olur. Bir türlü yalnız kalamayan Deniz ve Rıza sonunda bir kafede kahve içmeye karar verirler. Ancak her ikisini de bir sürpriz beklemektedir.
http://www.kanald.com.tr/yalandunya/Ozetler/Bolumler/02.aspx

Megan Fox Beyaz Show'da

20 Ocak Cuma 22:45
Megan Fox, Murat Boz, Wilma Elles ve Kerem Can, bu gece “Beyaz Show”da!

Son zamanların en muhteşem programını izlemeye hazır olun!

Kanal D’nin, sunuculuğunu Beyazıt Öztürk’ün yaptığı sevilen talk- show programı “Beyaz Show”da bu hafta bir ilk yaşanıyor. Dünyanın en güzel kadınlarından biri olan, “Transformers”, “Jennifer's Body” gibi dev Hollywood filmlerinin yıldızı, dünya starı Megan Fox, Türkiye’de ilk kez ve sadece “Beyaz Show”da Beyaz’ın konuğu oluyor.
Pop müziğin güçlü seslerinden Murat Boz, Kanal D’nin izlenme rekorları kıran dizisi  “Öyle Bir Geçer Zaman Ki”nin “Carolin”i Wilma Elles ve  48. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali’nde En İyi İlk Film,  En İyi Görüntü Yönetmeni, En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu, En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu ödüllerini alan, son günlerin en çok konuşulan filmi “Zenne”nin başrol oyuncusu Kerem Can da, bu Cuma Beyaz Show’da.

Sohbeti, eğlencesi, birbirinden komik vtr’leri, esprisi ve canlı yayın sürprizleriyle Beyaz Show bu gece de yine şahane! Sakın kaçırmayın!
http://www.kanald.com.tr/beyazshow/Ozetler/

most viewed this week

Blog Arşivi

Celebrity Look Alikes

CELEBRITY BABIES

BEYAZIT ÖZTÜRK FAN BLOG

BEYAZ SHOW FAN BLOG