This blog has some movie news, links, celebrities, set photos, premieres, red carpet pics...... The main sources are listed at the links on the left.



This blog is only unofficial, non-profit fan page, not published ads, just for sharing photos, news, links about celebrities and movies for fans and has no official affiliation with celebrities and movies themselves.



If you see the ads, due to mistakenly cut and paste, Please let me know! I fix it...

________________________________



Bu blogda film haberleri, ünlüler, set fotoğrafları, film galaları, etkinlikler, kırmızı halı haberleri, bağlantılar ve fotoğraflar yer almaktadır. Başlıca kaynaklar liste halinde soldaki bağlantılar kısmında belirtilmiştir.



Ayrıca bu blog resmi olmayan bir hayran bloğudur, herhangi bir kar amacı gütmez, bu yüzden reklam yayımlanmaz ve blogda adı geçen kişilerle herhangi bir resmi bağı yoktur, tek amacı bağlantı, fotoğraf ve film haberleri paylaşımıdır.



Eğer reklam görürseniz kes-yapıştır yüzünden yanlışlıkla olmuştur, lütfen beni bilgilendirin! Düzeltebileyim ...

______________________________________

Daha fazla bilgi ve büyük boy fotoğraflar için bağlantıları tıklayınız.

_____________________________________



For more information, clips, trailers and large photos;

you can click on the links.





21 Ocak 2012 Cumartesi

MEGAN FOX in istanbul/TURKEY and on TV -BEYAZ SHOW

Beyaz Show'a konuk olan Megan Fox kendi dövmesini hayranının kolunda görünce ağzı açık kaldı


Dövmesini görünce ağzı açık kaldı

 

Dün gece Beyaz Show'a konuk olarak katılan dünyaca ünlü yıldız Megan Fox bir hayranının koluna yaptırdığı dövmesini görünce şaşkınlığını gizleyemedi.

ÜNLÜ YILDIZIN ŞAŞKINLIK YAŞADIĞI O ANLAR - WEB TV

Yaklaşık yarım saat süreyle programa konuk olan Fox, kendi fotoğrafını koluna dövme olarak yaptıran hayranının koluna dokunup dövmenin gerçek olup olmadığını anlamaya çalıştı. Dövmenin gerçek olduğunu anlayınca da şaşkınlığını "Bu inanılmaz. Gerçekten müthiş." sözlerinin ardından hayranına sarılarak öptü.
TÜRK HALKINA TEŞEKKÜR
Programda röportajdaki sözlerine atıfta bulunan Fox, “Amerikalı olunca diğer kültürlere fazla maruz kalmıyorsunuz. Tabii ülkeler hakkında farklı intibalarınız da oluyor. Yoğun bir şehir ve ciddi bir endüstriniz var burada. Son olarak desteğinizden ötürü çok teşekkür ederim. Türkiye’de bu kadar desteklendiğimi bilmiyordum. Tüm Türk halkına teşekkürler” dedi.

İSTANBUL'U KASABA SANIYORDUM
Megan Fox, reklam filmi çekimi için geldiği Türkiye’de ilk röportajını Saba Tümer’e verdi. Ünlü yıldız, röportajda ilginç bir itirafta bulundu: “İstanbul’u kasaba sanıyordum. Böyle bir yer beklemiyordum.”

DORİTOS’un yeni reklam filminde rol almak üzere İstanbul’a gelen Megan Fox, Seyfi Dursunoğlu ile birlikte kamera karşısına geçti. Dünyaca ünlü oyuncu, Türkiye’deki ilk röportajını da dün “Saba Tümer ile Bugün” programına verdi. Türkiye hakkında neler bildiğini anlatırken “Dünya üzerindeki en eski tapınağa sahip olduğunuzu biliyorum. Hatta şu an bulunduğumuz yere çok uzak değil” diyen Fox, “Bu araştırmayı reklam filmi teklifinden sonra mı yaptın?” sorusu üzerine “Hayır, önceden biliyordum. ‘Ancient Aliens’ adlı bir şovda izlemiştim. Kulağa salakça geliyor, fakat şov tapınaklarla, piramitlerle alakalıydı. Buradaki tapınakla ilgili özel bir bölüm izlemiştim. Şimdi telaffuz edemiyorum ama sanırım adı ‘Göbekli Tepe’ydi” diye konuştu. Arkeolojiyle ilgilendiğini belirten Fox, “Oyuncu olmasam, okula geri döner ve arkeolog olurdum” dedi.

KAPALIÇARŞI’YA GİTMEK İSTİYORUM
Amerikalı oyuncu, Saba Tümer’in “İstanbul’u nasıl buldun? Alışverişe gittin mi? Geleneksel Türk yemeklerinin tadına bakabildin mi?” sorularına da şöyle yanıt verdi: “Daha fırsatım olmadı, bugün yapacağım hepsini. Kapalıçarşı’ya gitmek ve camileri görmek istiyorum. Geleneksel yemeklerinizin de bir an önce tadına bakmak istiyorum. Hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim. İstanbu’u kasaba sanıyordum ama burada büyük bir şehirleşme ve endüstri varmış. Her yerde çok bina var, böyle bir yer beklemiyordum.” İstanbul’a turist olarak da gelmeyi çok istediğini söyleyen Fox, “Kocamı da getirmek istiyorum. Her yeri onunla gezmek istiyorum” dedi.
Bu dövmeyi artık istemiyorum
Vücudunda sekiz tane dövmesi olan Megan Fox, sağ kolundaki Marilyn Monroe dövmesini sildirdiğini söyledi: “Bu dövmeyi 18’imde yaptırmıştım, artık istemiyorum.”
MEGAN’IN BOYU KISA ZAYIF VE ÇELİMSİZ
Seyfi Dursunoğlu da “Böyle Bir Şey Var mı?” programında Megan Fox hakında konuştu: “Kadını gördüm, ufacık, tefecik bir şey! Boyu çok kısa, zayıf, çelimsiz. İnanın, Türkiye’de Megan Fox gibi çok kadın var. Ben bir ayrıcalık göremedim. Bir kere ismini beğenmedim, o ne öyle, araba markası gibi! Ben şu an İkitelli’de bir otelde kalıyorum. Evim Çengelköy’de olduğu için çekim ekibi benden hiçbir lüksü eksik etmedi, ne gerekiyorsa yaptı. Evim uzakta olduğu ve kar yağdığı için beni çok lüks bir otelde ağırlıyorlar. O kızcağızdan daha iyi ağırlanıyorum yani. Bu arada bir sürprizim var, bir reklam filmi teklifi aldım. Çorap reklamında oynayacağım. Çünkü bacaklarımı çok beğendiler. Nasıl beğenmesinler, bendeki bacaklar Megan’da yok!”

MEGAN FOX BÖYLE GÖRÜNTÜLENDİ
Dublörüm değil arkadaşım
Megan Fox, dublörüyle gezdiği haberlerine yanıt verdi: “Şöyle bir haber duydum, dublörümü yanımda gezdiriyormuşum. Oysa yanımda bir arkadaşım vardı, bana benziyordu.”
Los Angeles’ta saat kaç
Doritos’un yeni reklam filminde rol almak üzere İstanbul’a gelen Megan Fox, önceki gün Sefaköy Ciner Stüdyoları’nda Seyfi Dursunoğlu ile birlikte kamera karşısına geçti.
Yiyecek içeceklerden kırmızı ve beyaz güllere her türlü detayın düşünüldüğü kulisine, Fox’un Amerika ile görüşmelerinde zorlanmaması hem İstanbul hem de Los Angeles zamanını gösteren iki farklı saat asıldı.

http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/19733770.asp



Beyaz ve Murat Boz, Megan Fox için yarıştı!

Dünyanın en güzel kadınlarından biri olarak gösterilen Hollywood yıldızı Megan Fox, Kanal D'de Beyaz Show'a konuk oldu. Öyle Bir Geçer Zaman Ki dizisinin Carolin'i Wilma Elles ve Murat Boz'un da konuk olduğu programda Megan Fox rüzgarı esti. Oldukça neşeli anların yaşandığı programda Murat Boz ile Beyaz arasında Megan Fox için tatlı bir rekabet yaşanırken gecenin galibi Murat Boz oldu. Fox, Murat Boz'un ABD'li ünlü şarkıcı Justin Timberlake'e benzediğini söyleyerek Beyaz'ın kıskanmasına sebep oldu.
video;
http://video.cnnturk.com/2012/magazin/1/21/beyaz-ve-murat-boz-megan-icin-yaristi


Megan Fox'u şaşırtan dövme
Kanal D ekranlarında Beyaz Show'a konuk olan dünyaca ünlü yıldız Megan Fox, stüdyoya kendisini yakından görmeye gelen bir hayranının koluna kendi dövmesini yaptırdığını görünce şaşkınlığını gizleyemedi.

http://video.cnnturk.com/2012/magazin/1/21/megan-foxu-sasirtan-dovme



İstanbul’u kasaba sanıyordum

Megan Fox, “İstanbul’un hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim. Kasaba sanıyordum İstanbul’u ama burada büyük bir şehirleşme ve endüstri var” dedi.

Reklam çekimi için Türkiye’ye gelen Megan Fox, Saba Tümer’e konuştu. Fox, 10 dakikalık röportajda evliliğinden dövmelerine kadar hakkında bilinmeyenleri anlattı:

- Özel hayatımı korumam çok zor oluyor. Pek dışarı çıkmıyorum. Paparazilerden dolayı trend yerlere gidemiyorum. Kocamla (Brian Austin Green) evde baş başa vakit geçiriyoruz.

- Evlilik teklifi almam pek de romantik değildi. 19 yaşıma girdiğimde bana evlenme teklifinde bulundu. İşten eve gelmiştim, çok yorucu bir gündü. Koltukta oturuyordu ve bana bir yüzük almıştı. ‘Benimle evleri misin?’ diye sormuştu. Yani şatafatlı bir şey yoktu.

- Sürekli yiyorum, annem minyon tipli bir kadın. Değişik tiplemeler için bir sürü diyet yaptım. Birkaç yıl önce sağlık için diyet yaptım ama fazla geldi ve o kadar kilo verdim ki saçlarım canlılığını kaybetti ve tırnaklarım kırılmaya başladı. Şimdilerde küçük porsiyonlar halinde günde 5 öğün yiyorum. Et de yiyorum, vejeteryan değilim. İtalyan yemeklerini çok seviyorum, en sevdiğim şey ravioli. Kilom da 50 ile 60 arasında değişiyor.

- İstanbul’un hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim. Kasaba sanıyordum İstanbul’u ama burada büyük bir şehirleşme ve endüstri var. Her yerde binalarla dolu, böyle beklemiyordum. Daha sonra turist olarak gelmeyi çok isterim. Kocamı da getirmek istiyorum. Her yeri onunla gezmek istiyorum.

‘Kocama pahalı hediyeler almayı çok seviyorum’

- Kendime para harcamaktan hoşlanmıyorum, sevdiğim insanlar için harcamayı seviyorum. Kazandığım parayı harcamaya ilk Bryn’la ba∫ladım. Ona motorsikletler ve arabalar aldım. O ona pahalı hediyeler almamdan nefret ediyordu ama ben çok seviyordum.

- 8 tane dövmem var. Ama kolumdaki Marlyn Monroe dövmesini sildiriyorum. 18’imde yapmıştım ama artık kötü bir hayatı olduğu için onu taşımak istemiyorum.
http://fotogaleri.gazetevatan.com/fotogaleri/21518/1/1

Megan Fox'tan şok sözler!

Reklam filmi çekimleri için Türkiye'de bulunan Megan Fox, ilk röportajını Saba Tümer'e verdi.
Megan Fox'tan şok sözler!
Fox, İstanbul'un büyüklüğü karşısında yaşadığı şaşkınlığı anlattı.

Güzel oyuncu, 'Bu şehrin hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim. Kasaba sanıyordum İstanbul'u. Ama burada büyük bir şehirleşme ve endüstri var. Her yerde çok bina var böyle beklemiyordu' dedi.
CÜNEYT ÖZDEMİR'DEN TEPKİ
Megan Fox'un bu sözlerine gazeteci Cüneyt Özdemir twitter'dan tepki gösterdi.

Özdemir, 'Megan fox İstanbul'u kasaba sandığını söylemiş. Olsun onu buraya getirip reklam filmi çekenler de Megan Fox'u sanatçı sayıyor!' diye yazdı. http://www.stargazete.com/magazin/megan-fox-tan-sok-sozler-haber-417539.htm


MEGAN FOX GENEL KÜLTÜR CAHİLİ ÇIKTI
İstanbul’u kasaba sandığını itiraf eden Fox, doğuya dair bilgileri ‘Ancient Aliens / Eski Zaman Yaratıkları’ adlı bir şov programından edindiğini söyledi.
BİR reklam çekimi için önceki gün İstanbul’a gelen ABD’li film yıldızı Megan Fox, konuk olduğu Saba Tümer’in sorularını cevaplandırdı. Özel hayatına dair bilinmeyenleri de açıklayan Fox, çok bildiğini iddia ettiği tarihi konulardaki bilgisizliğiyle dikkat çekti.
- Türkiye’yi nasıl buldunuz?
Daha önceden de bir şeyler biliyordum Türkiye ile ilgili. Mesela dünya üzerindeki en eski tapınağa sahipsiniz hatta şu an bulunduğumuz yere çok uzak değil.
- Bu bilgiye nasıl ulaştınız?
Çoğunu önceden biliyordum çünkü ‘Ancient Alliens’ diye bir şov izlemiştim. Kulağa salakça geliyor fakat şov tapınaklarla piramitlerle alakalıydı. Ve bu tapınakla ilgili özel bir bölüm izledim. Şimdi telafuz edemiyorum ama adı ‘Göbeklitepe!’
- Arkeoloji ve tarihle ilgileniyorsun sanırım, çok kitap okuyor musun?
Gerçekten elime kitap alıp okumuyorum. Zamanım yok. I-pad’ımden I-book okuyorum.
- Ya İstanbul izlenimleriniz...
... Hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim. Kasaba sanıyordum İstanbul’u ama burada büyük bir şehirleşme ve endüstri var. Her yerde çok bina var, böyle beklemiyordum.
- Daha sonra turist olarak gelmek ister misin?
Evet çok isterim. Kocamı da getirmek istiyorum. Her yeri onunla gezmek istiyorum.
- Hep paparazzilerden kaçıyormuşsunuz?..
... Pek dışarı çıkmıyorum. Paparazzilerden dolayı trend yerlere gidemiyorum. Kocamla evde başbaşa vakit geçiriyoruz.
- Sence, sen niye star oldun...
Bunun Tanrı’yla alakalı olduğunu düşünüyorum. Tamamen kaderdi.
- Kazandığın ilk parayla ne yaptın?
Bankaya koydum. Hiçbir zaman çok para harcayan bir insan olmadım. Kazandığım parayı harcamaya Bryn’la başladım. Ona motorsikletler ve arabalar aldım.
- Yeniden hayata gelsen aktris olur muydun?
Hayır olmazdım.
- Neden?
Aktris olmasam, okula geri dönsem arkeolog olurdum.
- Dövmelerin en az senin kadar ünlüler. Kaç tane dövmen var?
8 tane var.
- Bir diyet yapmış, kaş ve kirpiklerini kaybetmişsin...
Hayır kaybetmedim ama o kadar kilo verdim ki saçlarım ve tırnaklarım sağlıklı değildi.

http://www.stargazete.com/magazin/gaf-kralicesi-haber-417588.htm

Megan Fox'un ağzı açık kaldı!

Dün gece Beyaz Show'a konuk olan dünyaca ünlü yıldız Megan Fox şaşkınlığını gizleyemedi...

Megan Fox bir hayranının koluna yaptırdığı dövmesini görünce şaşkınlığını gizleyemedi. Yaklaşık yarım saat süreyle programa konuk olan Fox, kendi fotoğrafını koluna dövme olarak yaptıran hayranının koluna dokunup dövmenin gerçek olup olmadığını anlamaya çalıştı. Dövmenin gerçek olduğunu anlayınca da şaşkınlığını "Bu inanılmaz. Gerçekten müthiş." sözlerinin ardından hayranına sarılarak öptü.
TÜRK HALKINA TEŞEKKÜRProgramda röportajdaki sözlerine atıfta bulunan Fox, “Amerikalı olunca diğer kültürlere fazla maruz kalmıyorsunuz. Tabii ülkeler hakkında farklı intibalarınız da oluyor. Yoğun bir şehir ve ciddi bir endüstriniz var burada. Son olarak desteğinizden ötürü çok teşekkür ederim. Türkiye’de bu kadar desteklendiğimi bilmiyordum. Tüm Türk halkına teşekkürler” dedi.

Megan Fox, dublörüyle gezdiği haberlerine cevap verdi: “Şöyle bir haber duydum, dublörümü yanımda gezdiriyormuşum. Oysa yanımdaki en yakın arkadaşımdaı, bana benziyordu.”

İSTANBUL'U KASABA SANIYORDUM


Megan Fox, reklam filmi çekimi için geldiği Türkiye’de ilk röportajını Saba Tümer’e verdi. Ünlü yıldız, röportajda ilginç bir itirafta bulundu: “İstanbul’u kasaba sanıyordum. Böyle bir yer beklemiyordum.”

Doritos’un yeni reklam filminde rol almak üzere İstanbul’a gelen Megan Fox, Seyfi Dursunoğlu ile birlikte kamera karşısına geçti. Dünyaca ünlü oyuncu, Türkiye’deki ilk röportajını da dün “Saba Tümer ile Bugün” programına verdi. Türkiye hakkında neler bildiğini anlatırken “Dünya üzerindeki en eski tapınağa sahip olduğunuzu biliyorum. Hatta şu an bulunduğumuz yere çok uzak değil” diyen Fox, “Bu araştırmayı reklam filmi teklifinden sonra mı yaptın?” sorusu üzerine “Hayır, önceden biliyordum. ‘Ancient Aliens’ adlı bir şovda izlemiştim. Kulağa salakça geliyor, fakat şov tapınaklarla, piramitlerle alakalıydı. Buradaki tapınakla ilgili özel bir bölüm izlemiştim. Şimdi telaffuz edemiyorum ama sanırım adı ‘Göbekli Tepe’ydi” diye konuştu. Arkeolojiyle ilgilendiğini belirten Fox, “Oyuncu olmasam, okula geri döner ve arkeolog olurdum” dedi.

KAPALIÇARŞI’YA GİTMEK İSTİYORUM


Amerikalı oyuncu, Saba Tümer’in “İstanbul’u nasıl buldun? Alışverişe gittin mi? Geleneksel Türk yemeklerinin tadına bakabildin mi?” sorularına da şöyle yanıt verdi: “Daha fırsatım olmadı, bugün yapacağım hepsini. Kapalıçarşı’ya gitmek ve camileri görmek istiyorum. Geleneksel yemeklerinizin de bir an önce tadına bakmak istiyorum. Hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim. İstanbul’u kasaba sanıyordum ama burada büyük bir şehirleşme ve endüstri varmış. Her yerde çok bina var, böyle bir yer beklemiyordum.” İstanbul’a turist olarak da gelmeyi çok istediğini söyleyen Fox, “Kocamı da getirmek istiyorum. Her yeri onunla gezmek istiyorum” dedi.

Bu dövmeyi artık istemiyorum

Vücudunda sekiz tane dövmesi olan Megan Fox, sağ kolundaki Marilyn Monroe dövmesini sildirdiğini söyledi: “Bu dövmeyi 18’imde yaptırmıştım, artık istemiyorum.”

MEGAN’IN BOYU KISA ZAYIF VE ÇELİMSİZ


Seyfi Dursunoğlu da “Böyle Bir Şey Var mı?” programında Megan Fox hakında konuştu: “Kadını gördüm, ufacık, tefecik bir şey! Boyu çok kısa, zayıf, çelimsiz. İnanın, Türkiye’de Megan Fox gibi çok kadın var. Ben bir ayrıcalık göremedim. Bir kere ismini beğenmedim, o ne öyle, araba markası gibi! Ben şu an İkitelli’de bir otelde kalıyorum. Evim Çengelköy’de olduğu için çekim ekibi benden hiçbir lüksü eksik etmedi, ne gerekiyorsa yaptı. Evim uzakta olduğu ve kar yağdığı için beni çok lüks bir otelde ağırlıyorlar. O kızcağızdan daha iyi ağırlanıyorum yani. Bu arada bir sürprizim var, bir reklam filmi teklifi aldım. Çorap reklamında oynayacağım. Çünkü bacaklarımı çok beğendiler. Nasıl beğenmesinler, bendeki bacaklar Megan’da yok!”

 http://www.bugun.com.tr/haber-detay/182014-megan-fox-un-agzi-acik-kaldi-haberi.aspx


http://www.ensonhaber.com/megan-fox-beyaz-showda-izle-2012-01-21.html

Dünyaca ünlü Hollywood yıldızı Megan Fox için Beyaz ve Murat Boz yarıştı

Kaynak : http://www.internethaber.com/megane-fox--396605h.htm
 



Megan Fox Beyaz Show'da Göz Kamaştırdı
‘’Benim değil fakat Murat Boz’un ne kadar seksi olduğundan bahsedebiliriz’’
21.01.2012 Cumartesi - 10:42
Dün gece yayınlanan Beyaz Show’a konuk  olan dünyaca ünlü yıldız Megan Fox, programdaki sempatik tavırlarıyla herkesi kendine hayran bıraktı.  Beyazıt Öztürk’ün üst üste sorduğu sorulara verdiği ilginç ve mütevazi  yanıtlarıyla sadece güzel bir yüzden ibaret olmadığını anlamış olduğumuz Megan, ülkemize geldiği andan itibaren kendisine yöneltilen eleştirilere de  en ‘’güzel’’ şekilde cevap vermiş oldu.
Kendisi  Hollywood’un en çok kazanan,  güzellik listelerinin üst sıralarından inmeyen bir dünya starı olabilir, fakat Megan’a göre sadece kendi küçük dünyasında yaşayan, tam bir x-box  tutkunu olan, garip titizlik takıntıları ve evdeki dağınıklığı ile kocasını çılgına çeviren  25 yaşında  yaşlı ruhlu olduğuna inanan bir kadın.  Üstelik  İstanbul’un bir ‘’kasaba’’ olduğunu zannetmesini  Amerikalı cehaletine bağlayacak kadar da kendisiyle barışık bir kadın.

Çoğu Amerikalı gibi, diğer dünya kültürlerine çok kapalı ve uzak yetiştiğini, ancak bu ülkeleri ziyaret ettiğinde tanıma fırsatı bulduğunu belirten Transformers’ın seksi  yıldızı, Türklerin sıcakkanlılığı ve desteğinden çok etkilendiğini, İstanbul’un gelişmişlik açısından Amerika’ya hiçte uzak görünmediğini söyledi.
Hayatında yaptığı en güzel ve doğru şeyin evlenmek olduğunu söyleyen Megan, sadece bir tane arkadaşının olduğunu, insanlara kolay kolay güvenemediğini, bu yüzden Hollywood’daki çevresinin pek geniş olmadığını söyledi.  25 yaşındaki güzel aktris, aslında ruhen yaşlı bir kadın olduğunu, yaşıtları gibi partilere ve gece kulüplerine gitmekten zevk almadığını da sözlerine ekledi.
Seyirciler arasındaki hayranlarından birinin kolunda gerçek bir Megan Fox dövmesi  olduğunu öğrenince hayranını yanına çağırıp sarılan Megan,  kendisinin ne kadar seksi olduğundan bahseden Beyazıt Öztürk’e ‘’Benim değil fakat Murat Boz’un ne kadar seksi olduğundan bahsedebiliriz’’ diye cevap vererek ünlü şarkıcıya olan beğenisini de dile getirdi. http://www2.dizifilm.com/haberdetay.asp?newsid=209316




most viewed this week

Blog Arşivi

Celebrity Look Alikes

CELEBRITY BABIES

BEYAZIT ÖZTÜRK FAN BLOG

BEYAZ SHOW FAN BLOG