This blog has some movie news, links, celebrities, set photos, premieres, red carpet pics...... The main sources are listed at the links on the left.



This blog is only unofficial, non-profit fan page, not published ads, just for sharing photos, news, links about celebrities and movies for fans and has no official affiliation with celebrities and movies themselves.



If you see the ads, due to mistakenly cut and paste, Please let me know! I fix it...

________________________________



Bu blogda film haberleri, ünlüler, set fotoğrafları, film galaları, etkinlikler, kırmızı halı haberleri, bağlantılar ve fotoğraflar yer almaktadır. Başlıca kaynaklar liste halinde soldaki bağlantılar kısmında belirtilmiştir.



Ayrıca bu blog resmi olmayan bir hayran bloğudur, herhangi bir kar amacı gütmez, bu yüzden reklam yayımlanmaz ve blogda adı geçen kişilerle herhangi bir resmi bağı yoktur, tek amacı bağlantı, fotoğraf ve film haberleri paylaşımıdır.



Eğer reklam görürseniz kes-yapıştır yüzünden yanlışlıkla olmuştur, lütfen beni bilgilendirin! Düzeltebileyim ...

______________________________________

Daha fazla bilgi ve büyük boy fotoğraflar için bağlantıları tıklayınız.

_____________________________________



For more information, clips, trailers and large photos;

you can click on the links.





24 Aralık 2011 Cumartesi

Isaiah Washington and his family are in Istanbul/TURKEY!!! "Turkish peope are impressive"

Türkler etkileyici insanlar
MERVE YURTYAPAN

Ailesiyle birlikte Türkiye'ye gelen, 'Grey's Anatomy'nin 'Dr. Burke'ü, Isaiah Washington: "Ben de Ben Affleck gibi Türkiye'de film çekmek isterim. Ama o burada, İran'la ilgili bir film çekti, ben buna karşıyım. Türkiye'de yapacağım film Türk kültürüyle alakalı olmalı

Emmy ve Altın Küre ödüllü efsane dizi 'Grey's Anatomy'de canlandırdığı 'Dr. Preston Burke' karakteriyle tanıdığımız ünlü oyuncu Isaiah Washington; oyuncu Demet Öger'in davetlisi olarak eşi Jenisa Marie Washington ve çocuklarıyla birlikte geçtiğimiz Çarşamba günü Türkiye'ye geldi. Türk kültüründen ve Türk insanının sıcaklığından çok etkilendiğini söyleyen Washington; Türkiye'de bir film çekebileceğini ve bu filmde yakın arkadaşı Eddie Murphy'nin de yer almasını istediğini söyledi.

TÜRKLERDEN ÇOK ETKİLENDİM Daha önce Türkiye'ye geldiniz mi? İlk defa Türkiye'ye geliyorum.
İlk izlenimleriniz nasıl? Son derece olumlu... Demet Öger ile tanıştıktan sonra onun davetiyle Türkiye'ye gelmeye karar verdim. Demet; çocuklarım, eşim ve bana Türk Hava Yolları'nın biletlerini gönderdi. Uçakta son derece güzel ağırlandık. İnsanlardan ilk aldığım izlenim çok pozitif oldu. Türkiye'den ve Türk insanından çok etkilendim. Demet söylediği günün bir hafta sonrasında beni Türkiye'ye getirdi. Bir gün içinde kendi çabamla Türkiye ve kültürünüz hakkında çok fazla şey öğrendim. Van depreminden ötürü de çok üzgünüm. Bu konuda yapılacak herhangi bir yardım organizasyonunda görev almayı da yürekten isterim.
İlk gün nerelere gittiniz? Türkiye'ye geldikten sonra Sheraton Otel'e yerleştik. Ayrıca o akşam Reina'da yemek yedik. İnsanların sıcak tavrı çok hoşuma gitti. Balık ve et yedim. Yemekler çok güzeldi. Eşim (Jenisa Marie Washington) de balığı çok beğendiğini, ilk defa bu kadar lezzetli bir balık yediğini söyledi.

ATATÜRK'Ü ÖĞRENDİM Rol aldığınız 'Grey's Anatomy' dizisinin Türkiye'de uzun süredir yayınlandığını biliyor muydunuz?
Bunu yeni öğrendim ve çok heyecanlandım. Türk insanı kişisel olarak beni tanımıyordu ama 'Dr. Burke' rolüyle beni biliyorlardı. Bir diziyle bağ kurabildiysek gerçek anlamda neden kurmayalım?
Türkiye ile ilgili bilginiz var mıydı? Demet ile tanıştıktan sonra bilgi edinmeye başladım. Buraya ilk geldiğim gün Türkiye ile ilgili 4 saatlik bir çalışma yaptık. Mustafa Kemal Atatürk ve Bordo Bereliler hakkında bilgi edindim. Dün gece otelden çıkıp tek başıma yürüyüş yaptım. Türk bayrağı, Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili bilgileri de Facebook'ta paylaştım.

SIRADA VAN VAR Öğrendiğiniz Türkçe kelime oldu mu? 'Merhaba', 'teşekkür ederim' ve 'su'... Şimdilik bu kadarı yeterli... (Gülüyor)
Türkiye seyahatinizde nereleri görmeyi planlıyorsunuz? Saraylar, camiler... Hepsini görmek istiyorum. Halkın arasında gezeceğim. Türk kültürünü ve yemeklerini öğreneceğim. Ankara'yı da görmek istiyorum. Kültür Bakanınızla görüşmek istiyorum. İstanbul'dan sonra Ankara, Van ve Bodrum'a gitmeyi planlıyoruz.

EDDIE MURPHY'Yİ DE GETİRMEYİ İSTİYORUM
Ben Affleck, 'Argo' filminin bir kısmını Türkiye'de çekti. Monica Bellucci de Bahman Ghobadi'nin Türkiye'de çekilen filminde rol aldı. Türkiye'deki sinema sektöründeki gelişmeleri nasıl değerlendiriyorsunuz? Türk sinema sektörüyle ilgili çok bilgim yok. Şimdi bunları öğrenmek için buradayım. Bir sinema yönetmeniyle de görüşeceğim. Ben Affleck'in filmi İran'la ilgili ve İstanbul'da çekildi. Kişisel olarak bu duruma karşıyım. Ben böyle bir şeyi yapmak istemem. Eğer burada film çekeceksem Türk kültürü ve Türk insanıyla ilgili bir film çekmek isterim.
Böyle bir düşünceniz var mı?Kesinlikle istiyorum! O yolu açıp arkadaşım Eddie Murphy gibi yıldızları da getirmeyi düşünüyorum. Başka kimler gelebilir bilemiyorum ama önemli olan filmin başarılı olması. En büyük kabusum izleyicimin gözünde kredimi kaybetmektir. Yapacağım filmin çok güzel olması gerekiyor. Türkiye'de film endüstrisine katkıda bulunmak istiyorum. Ayrıca geçen gece yürüyüş yaparken Türkiye'de aksiyon filmi çekmeyi düşündüm.

HOLLYWOOD'A BİR ALTERNATİF YARATMALIYIZ
Sizce Türk filmleri neden yurt dışında yeteri kadar ön plana çıkmıyor?Sinema dünyasında sadece Hollywood'un değerlendirmelerine bağlı kalmamak, bu düşünceyi kafamızdan atmak gerekiyor. Hollywood'a alternatif yaratılmasını istiyorum. Bizim alternatif bir Hollywood yaratmamız lazım! Hollywood'da belli ünlü ve popüler oyuncular seçiliyor. Onlara büyük para yatırıyorlar. "200 milyon dolar yatırdım sana ama 500 milyon dolar bekliyorum" diye düşünüyorlar. Ama o film tutmazsa ve istenen getiriyi sağlamazsa da suçlu oyuncu oluyor. Bir aktöre milyon dolar harcayıp ondan para getirmesini beklemek çok yanlış. Belirli aktörlere bağlı kalmamak gerekiyor.
http://www.sabah.com.tr/Gunaydin/Magazin/2011/12/24/turkiyede-cekilecek-film-turklerle-ilgili-olmali




Tarihinizden çok etkilendi

Röportaj: Gülbahar KARAKUŞ Fotoğraf: Sinan ÖZBALKAN
24 Aralık 2011

Dünyaca ünlü isimleri ülkemizde konuk eden Demet Öger, bu kez de “Grey’s Anatomy”nin Dr. Preston Burke’u Isaiah Washington’u İstanbul’a getirdi. Tarihimizi Osmanlı’dan günümüze incelediğini ve çok etkilendiğini söyleyen Washington, yeni yılı da burada geçirmeye hevesli: “Çocuklarımın ‘2011 Noel’ini Ankara’da ya da Bodrum’da geçirdik, vay be!’ demelerini isterim.”

İlk olarak Demet Öger’le nasıl tanıştınız, onu öğrenmek isterim?       
- Isaiah Washington: Hollywood Film Festivali’nde tanışmıştık.

- Demet Öger: Öger Entertainment şirketinden dolayı... Bizi tanıştıran da beni Clint Eastwood’un eski eşi Frances Fisher.

İstanbul’a gelmeye nasıl karar verdiniz peki? Demet Hanım mı davet etti sizi?
- Isaiah Washington: Evet, tanıştığımız gün onun yapmak istedikleri hakkında sohbet ettik. Sohbetimizden sonra beni ülkenize davet etme inceliğini gösterdi, kabul ettim. Birkaç hafta sonra ondan eşimin ve çocuklarımın adını soran bir e-mail geldi. Ertesi gün yaşlarını sordu, sonra doğum tarihlerini... Sonra biletlerimizi bana mail attı. Ben 48 yaşında ve eski moda bir adamım, sözünü tutan kişilere saygı duyarım.

- Demet Öger: Sonuçta Öger Entertainment şirketi Hollywood ünlüleriyle çalışıyor. Bir Türk vatandaşı olarak onları ülkemize getirmek de benim görevim. 2012’de Lady Gaga konser için burada olacak mesela... Bunları başarmak çok hoş. Bu başarının temelinde geçmişimin iyi olması var elbette. Güvenilir olmak çok önemli. Ben de hep verdiğim sözün arkasında durdum. Bir şeye başlarsam mutlaka devamını getiririm. Van depreminden sonra birçok kişi beni arayıp üzüntülerini dile getirdi, bunlar arasında George Clooney ve Isaiah da vardı. Hatta yardım projesi olursa katılacaklarını söylediler. Basınla paylaşmadık ama birçok arkadaş da yardımda bulunda zaten. Bu arada Isiah DNA testiyle köklerini araştırdı. Amerika doğumlu ama kökeni Sierre Leone’ymiş. Bunu öğrenince oradan da vatandaşlık aldı. Bu yüzden ülkem için yaptıklarımı çok iyi anlıyor. Çok ortak noktamız var. Ben de önyargılar kırılsın, gerçek Türkler tanınsın istiyorum. Diğer amacım Türkiye’deki oyuncu ve yönetmenleri Hollywood’a taşımak. Bu konuda ciddi çalışmalarım var.

BRUCE WILLIS, NEBAHAT ÇEHRE’NİN SIKI HAYRANI

Amerika’dayken Türk filmlerini takip edebiliyor musunuz?

- Demet Öger: Türkiye’de sinema çok ilerledi. Ama bizim yanlışımız şu: Kendimiz için film çekiyoruz. Kendimizi seyretmek hoşumuza gidiyor. Bunu biraz yıkmamız lazım. Oyunculuklara ise söyleyecek sözüm yok. Ünlü arkadaşlarıma Türk filmlerini izlettiğimde oyunculukları çok beğeniyorlar. Nebahat Çehre’nin hayranı çok mesela.. Bruce Willis de onun sıkı bir hayranı.

Amerikalı dostlarınız en çok hangi Türk filmini beğendiler?
- Demet Öger: En son Mahsun Kırmızıgül’ün “New York’ta Beş Minare” filmini izlediler. Senaryo çok ilgilerini çekmedi açıkçası ama yönetmenlik anlamında başarılı buldular. Kurgu ve çekimleri beğendiler. Onun dışında Abdullah Oğuz’un “Mutluluk” filmini beğendiler. Bizdeki o yüksek tansiyonlu dramalar onlara arabesk geliyor açıkçası. Bu yüzden yönetmenlerin evrensel projeler yapması gerekiyor.

EŞİM İSTANBUL'DAN SÖZ ETMEYE DOYMUYOR

İstanbul’da ne kadar kalacaksınız?
- Isaiah Washington: Belirsiz... Ailem de burada, yanımda zaten... Çok iyi zaman geçiriyoruz. Özellikle eşim burada olmaktan çok memnun. Normalde çok fazla konuşan bir kadın değildir ama dün gece İstanbul’da yaşadıkları ve duygularını anlata anlata bitiremedi. Ne kadar kalacağımızı bilmiyoruz yani... Demet’ten gelecek öneri ve fikirlere açığız. Diğer kültürleri keşfetmekle ilgili bir sorunumuz da yok. Çocuklarımızın “2011 Noel’ini Ankara’da/ ya da Bodrum’da geçirdik, vay be!” demelerini isterim.

Türk oyuncuların hep Hollywood’a açılmak gibi bir hedefleri vardır. Peki siz burada çekilecek bir projede yer almayı düşünür müsünüz?
- Isaiah Washington: Tabii... Ben Hollywood’un bir parçası gibi hissetmiyorum ki kendimi. Zaten “A Man from Another Land” kitabımda asla bir sonraki Denzel Washington ya da Tom Cruise olmak istemediğimi yazmıştım. Aslında ben bir sosyal bilimciyim. Hollywood’un bazı kalıplarına meydan okumak için oyuncu oldum.

Ne gibi?
- Isaiah Washington: Filmlerde Afro Amerikan adamlar pozitif gösterilmiyordu. ışe “Strapped” dizisinde bir polisi canlandırarak başladım ve “Grey’s Anatomy”deki TV tarihinin en prestijli karakterlerinden Dr. Preston Burke’le bitirdim. Daha önce medikal arenada Afro Amerikalı göremezdiniz, yani ben oyuncu olarak amacıma ulaştım. şimdi Türkiye’de bir oyuncu olarak sembol olmak ister miyim? Kesinlikle. “Slumdog Millioniare”den çok önce ajanslarıma “Neden Bollywood’la işbirliği yapmıyoruz?” demiştim ama söylediklerimi kimse duymadı. Duvara konuşuyor gibiydim.

MÜLTECİ SORUNUNU NASIL ÇÖZÜYORSUNUZ

Ben Affleck de İstanbul’da film çekti biliyor muydunuz?

- Isaiah Washington: Evet, o çok akıllı bir adam. Amerika’da çok saygı görüyor, neden buraya gelmesin ki? Neden burada da saygı duyulmasın. Kutunun dışına çıkabildiği için onunla gurur duyuyorum.

Ama burada ıran sahnelerini çekti. Yani sizin dediğiniz anlamda, başka bir kültürü tanıtma amacı taşıdığını düşünmüyorum...
- Isaiah Washington: Sanırım sen bundan pek memnun olmadın... Evet, İstanbul’da ıran sahneleri çekmek iyi fikir olmasa gerek. Ama demek onun için iyi fikirmiş. Bu konuda onu yargılayamam, hatta belki ekonomik açıdan onu anlayabilirim. Ama benim asıl niyetim sahne ya da senaryo, ne olursa olsun açıkça İstanbul’da ve Türkiye’de olduğumuzu anlatabilmek.

İstanbul’a gelmeden önce Türkiye hakkında araştırma yapabildiniz mi?
- Isaiah Washington: Yaptım ama dün gece (gülüyor)... Biraz yoğundum ve bunlar için ülkeden ayrılmayı bekledim. Dün akşam geldik, sabah 04.00’e kadar dışarıdaydık. Sonra 05.00’e kadar araştırma yaptım. Osmanlı ımparatorluğu’ndan Constantinapole’e kadar, Atatürk’ten Tayyip Erdoğan’a kadar, ısrail’le ilişkilerinize kadar araştırdım. Irak, ıran, Ermenistan’la komşu olduğunuzu, Kıbrıs’ın çok yakın olduğunu, Lübnan’ın uzak olmadığını, Gürcistan ve Rusya’yla barış içerisinde olduğunuzu gördüm ve inanılmaz etkilendim. Bir de bu kadar ülkeyle komşu olup mülteci sorununu nasıl çözdüğünüzü merak ettim. Zaten 78 milyon insansınız, dışarıdan gelenleri nasıl idare ediyorsunuz? Bu konuda Amerika’dan daha iyi olduğunuzu ümit ediyorum.
KÜLTÜR BAKANIMIZI ZİYARET ETMEK İSTİYOR

Demet Hanım, Van’daki deprem felaketi için geçmiş olsun dileklerinizi sunmak adına da burada olduğunuzu söyledi, bu doğru mu?

- Isaiah Washington: Haftalar önce depremi duymuştum. ıyileşme sürecinin bir parçası olmak için de buradayım.

Van’a gitmeyi düşünüyor musunuz?
- Demet Öger: Gitmek istediler fakat yanlarında çocukları var. Günü birlik gitme imkanımız da olmadığı için ben istemedim. Oraya gitmemiz belki Van vatandaşlarına moral verecekti ama benim tercihim yardım göndermek oldu.

İstanbul dışında başka şehirleri ziyaret edecek misiniz?
- Demet Öger: Ankara’ya gideceğiz. Kendisi Kültür Bakanımız Ertuğrul Günay’ı ziyaret etmek istiyor. Belki Bodrum’a da gideceğiz.

http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/19530708.asp

Üç çocuklu aktörden Başbakan'a destek





most viewed this week

Blog Arşivi

Celebrity Look Alikes

CELEBRITY BABIES

BEYAZIT ÖZTÜRK FAN BLOG

BEYAZ SHOW FAN BLOG