This blog has some movie news, links, celebrities, set photos, premieres, red carpet pics...... The main sources are listed at the links on the left.



This blog is only unofficial, non-profit fan page, not published ads, just for sharing photos, news, links about celebrities and movies for fans and has no official affiliation with celebrities and movies themselves.



If you see the ads, due to mistakenly cut and paste, Please let me know! I fix it...

________________________________



Bu blogda film haberleri, ünlüler, set fotoğrafları, film galaları, etkinlikler, kırmızı halı haberleri, bağlantılar ve fotoğraflar yer almaktadır. Başlıca kaynaklar liste halinde soldaki bağlantılar kısmında belirtilmiştir.



Ayrıca bu blog resmi olmayan bir hayran bloğudur, herhangi bir kar amacı gütmez, bu yüzden reklam yayımlanmaz ve blogda adı geçen kişilerle herhangi bir resmi bağı yoktur, tek amacı bağlantı, fotoğraf ve film haberleri paylaşımıdır.



Eğer reklam görürseniz kes-yapıştır yüzünden yanlışlıkla olmuştur, lütfen beni bilgilendirin! Düzeltebileyim ...

______________________________________

Daha fazla bilgi ve büyük boy fotoğraflar için bağlantıları tıklayınız.

_____________________________________



For more information, clips, trailers and large photos;

you can click on the links.





18 Aralık 2011 Pazar

16 aralık 2011 cuma gecesi “Beyaz Show”


Sanal sohbetler bana göre değil

GEÇTİĞİMİZ cuma gecesi “Beyaz Show”a konuk olan Candan Erçetin, sosyal paylaşım sitesi Twitter’ı kullanmadığını açıkladı.

Twitter’ı hiç görmediğini belirten ünlü sanatçı, “Sanal ortamda arkadaşlık kurmak yerine zamanımı gerçek arkadaşlarımla geçirmeyi tercih ederim. Sanal sohbetler bana göre değil” dedi. Programa telefonla bağlanan İzel de Erçetin’in vefalı bir arkadaş olduğunu söyledi: “Candan benim çok eski dostum. Yıllar önce Bodrum’da bir kulüpte program yapıyordum. O zamanlar ankesörlü telefonlar vardı. Candan gece beni arayıp ‘Ne yapıyorsun’ diye sordu. ‘Parmağım kırıldı, kolum komple alçıda’ dedim. O gece otobüse binmiş, sabah yanımdaydı. Bir hafta bana baktı, beni iyileştirip öyle döndü.”
Beyazıt Öztürk’ün sunduğu programa Candan Erçetin’in yanı sıra spiker Nazlı Tolga ve oyuncu Burak Özçivit de konuk oldu.
http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/19488079.asp















































Beyaz Show 2011 fotoğrafları için; http://my.opera.com/celebfan/albums/show.dml?id=9757542

Beyazıt Öztürk fotoğrafları için;



 Beyaz Show 2011 fotoğrafları için;






17 Aralık 2011 Cumartesi - 14:32 - Beyaz Gazete Özel

Nasıl toparlayacağını bilemedi

Ünlü şovmen Beyazıt Öztürk canlı yayında öyle bir gaf yaptı ki...

Nasıl toparlayacağını bilemedi
Ünlü şovmen Beyazıt Öztürk canlı yayında öyle bir gaf yaptı ki, durumu nasıl toparlayacağını bilemedi.
Beyazıt Öztürk Kanal D'de yayınlanan "Beyaz Show" programında reklamlara gitmek isterken "Bu reklam kuşağını şu anda bizi seyreden anneme armağan ediyorum" diyeceğine "Reklam kuşağını şuanki anneme hediye ediyorum" demesi herkesi şaşkına döndürdü.
Kendisinin de şaşırdığı bu gaf üzerine utanan Beyaz, "Şu andaki anneme, bu ne biçim laf" dedi.

Yaptığı gafı düzeltmeye çalışan ünlü şovmen, "Şu an geçsin ne olur Allah’ım. Şu anda evde bizi seyreden anneme hediye diyorum bu reklam kuşağını. Toplayamayacağım ben bu konuyu" şeklinde konuştu.

most viewed this week

Blog Arşivi

Celebrity Look Alikes

CELEBRITY BABIES

BEYAZIT ÖZTÜRK FAN BLOG

BEYAZ SHOW FAN BLOG